شورای صنفی نمایش فیلم اجازه اكران 'خوابم میاد' را در سینما آزادی نداد
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش روز جمعه خبرنگار فرهنگی ایرنا، اكران فیلم خوابم میاد كه از روز چهارشنبه - 24 خردادماه -در گروه سینمایی آفریقا آغاز شده برای نمایش عمومی در سالن های سینمایی حوزه هنری با مشكلاتی روبه رو شده است.

براساس این گزارش، پس از ممانعت حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی از اكران فیلم پس كوچه های شمرون در سالن های حوزه هنری، شورای صنفی نمایش فیلم اجازه اكران فیلم خوابم میاد را به سالن های حوزه هنری از جمله سینما آزادی نداده است.

این در حالی است كه قرارداد اكران این فیلم پیشتر در سینماآزادی منعقد شده بود و مقرر بود نمایش عمومی این اثر از روز چهارشنبه در این سینما آغاز شود اما در نهایت كپی های این فیلم روز چهارشنبه به سینما آزادی تحویل داده نشد تا در نهایت فیلم خوابم میاد از جدول اكران فیلم ها در سینما آزادی حذف شود.

علی سرتیپی پخش كننده این اثر سینمایی در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار امیدواری كرد كه مشكل پیش آمده برای نمایش فیلم سینمایی خوابم میاد در سینما آزادی رفع شود.

براساس این گزارش، به نظر می رسد اكران فیلم سینمایی خوابم میاد در سینما آزادی به نوعی به دلیل عدم اكران فیلم پس كوچه های شمرون در سینماهای حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی متوقف شده است و به عقیده كارشناسان ادامه این روند در اكران فیلم ها به سود سینمای ایران نبوده و زیان دهی تهیه كنندگان فیلم را در پی داشته باشد.

فیلم خوابم میاد ، داستان رضا، معلمی ساده و درستكار است كه به سن میانسالی رسیده و در برقراری ارتباط با آدم‌ها دچار مشكل است،او با دختری پاستیل فروش آشنا می‌شود. دختر، برای پیوند كلیه خواهرش با مشكل روبه روست و رضا را ترغیب به كارهایی می‌كند كه باب میلش نیست.

اكبر عبدی، مریلا زارعی، ناصر گیتی‌جاه، ویشكا آسایش، رضا عطاران، سروش صحت، اصغر سمسارزاده، حسین محب اهری، با همراهی خداداد عزیزی در این اثر سینمایی ایفای نقش كرده اند.

اكبر عبدی در این اثر نقش یك زن سالخورده را بازی می كند و وی به دلیل حضور در این نقش به عنوان بهترین بازیگر نقش مكمل مرد در جشنواره فیلم فجر شناخته شد.

فراهنگ**1983**





:: برچسب‌ها: آسمان ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: